Det er ikke nok at forstå teknologien! Det handler – også – om at kende forretningen.
I al ydmyghed tør vi godt påstå, at vi gør begge dele.
Digitale strategier og rådgivning
Digitale forandringer er uundgåelige. Men når forretningsforståelse, teknisk indsigt og kreativ konceptudvikling går hånd i hånd, kan vi tilrettelægge forandringerne, så de bidrager positivt til hele forretningen.
Vi leverer den grundige analyse og omsætter den til et road-map for hele jeres digitale rejse. Vi gør os umage, og vi bidrager med en transparent og målbar proces. Så strategi hurtigt bliver til handling og til værdiskabende løsninger.


Digital kreativitet og design
Det brugervenlige og intuitive design er forudsætningen for, at selv den mest gennemtænkte systemarkitektur kan indfri sit potentiale. Samtidig skal det digitale design understøtte og forstærke jeres brand identitet.
Derfor indgår kreative designprocesser som en naturlig del af de indledende analyse- og udviklingsfaser.
Custom teknisk udvikling
Udvikling, tilpasning og implementering af standardapplikationer bidrager til en skræddersyet løsning, der er designet og konstrueret præcis, så den understøtter jeres forretning.
At tilpasse og konfigurere standardsoftware og -systemløsninger kræver imidlertid en overlegen indsigt i de tekniske udfordringer. Og netop dén grundlæggende kompetence møder du her.


Webside og portaler
Ved at bygge en kundeportal, hvor jeres kunder bliver mødt med relevant og personlig information og service, åbner I døren til en værdifuld digital transformation.
Vi bidrager med konceptudvikling, systemarkitektur og den grundlæggende indsigt og viden, der skal til for at etablere et værdiskabende omnichannel-økosystem.

Customer Relationship Management
CRM er ofte kernen i den kundecentriske forretningsmodel. Og som platform for en komplet systemarkitektur, der løfter både salg, kundeservice og marketing.
Når alle kundedata og -interaktioner bliver opsamlet i jeres CRM, får I en unik mulighed for at udvikle på både salg, kundeservice og marketing. Vi hjælper både med analysedelen, implementering og supportering af jeres CRM-løsning.
Data
Når I indsamler og analyserer relevante kundedata, får I indsigt i jeres kunders behov og præferencer. Og den, der forstår at håndtere og behandle data, er et skridt foran andre.
Vi arbejder hver eneste dag med Data Management og Data Integrationer, og den viden sætter vi gerne i spil for at skabe den bedste løsning til jer.


Business Intelligence
Selv det bedste Data Warehouse skaber kun værdi, hvis data omsættes til viden, der umiddelbart kan bruges til at optimere jeres forretning. Ved at trække data fra flere systemer og automatisere rapporter og statistik får I det bedste fundament for at reagere og handle hurtigere og mere præcist.
Business Intelligence er for os en integreret del af stort set alle opgaver, og med afsæt i jeres forretningsmål, kan vi skræddersy den BI-løsning, som giver jer mest værdi.
Marketing Automation og CDP
Ved at bygge et system, der strømliner og automatiserer jeres marketingaktiviteter – for eksempel udsendelsen af nyhedsbreve, tilpasset indholdet på jeres hjemmeside eller automatiske lead-lister til salgsafdelingen – kan I personalisere og målrette indhold til leads og kunder.
Vi udvikler og implementerer komplekse Marketing Automation- og Customer Data Platform-løsninger.

Cases
Se alle

Air Greenland
Ambitiøs og kundecentreret digital strategi.

Lessor
Tilpasset it-arkitektur med fælles kundemaster håndteret i CRM.

Ole Larsen
Effektivisering af helt eller delvist manuelle processer.

Danske Shoppingcentre
Digitalt fordelskoncept og dataplatform baseret på sammenhængende datakilder.

Unilabs
Lægeportal – integreret med både interne og eksterne systemer
Kom et skridt foran alle andre
Sign up til vores nyhedsbrev.
Tak for din interesse i NexusOne. Vi glæder os til at dele mere af vores verden med dig, og via vores nyhedsbreve levere inspiration til, hvordan du kommer et digitalt skridt foran alle de andre.