Go live-kage til Danske Shoppingcentre
Der var ’Go live’-kage til alle på Danske Shoppingscentres hovedkontor i Taastrup i går. Efter mere end 2 års intensivt samarbejde kunne vi – ja – gå live med et nyt fordelskoncept, som nu og i de kommende uger rulles ud i alle DSC’s 18 shoppingcentre og dermed tilbydes op mod 78 mio årlige besøgende.
Gårsdagens vellykkede lancering er en milepæl på DSC’s digitale rejse med at levere unikke kundeoplevelser og samtidig skabe en stærk digital platform på tværs af alle DSC’s shoppingcentre. Indtil nu har websites, apps og marketingkommunikation ligget decentralt i de 18 centre, bundet op på en lang række lokale og individuelle løsninger – uden sammenhæng.
Det er fortid nu – med ny datadrevet it-arkitektur, ny website-platform, nye funktioner og nyt fordelsprogram/-koncept. Kort sagt: Bedre oplevelser for kunderne og en unik indsigt i data for DSC via et avanceret Business Intelligence set-up.
Det er en fornøjelse at arbejde sammen med teamet hos DSC. Med CCO Anni Thøgersen i spidsen bliver vi udfordret til det yderste, det elsker vi! Og altid med stor respekt for den faglighed og sparring, vores team har bragt med ind i processen. Tak for det.
Og når vi nu er ved det gode samarbejde – så tager vi også hatten af for Journeywise og Emplate. Det er fedt at dele kompetencer og ydelser og sammen skabe helt nye muligheder sammen for Danske Shoppingcentre.
Kom et skridt foran alle andre
Sign up til vores nyhedsbrev.
Tak for din interesse i NexusOne. Vi glæder os til at dele mere af vores verden med dig, og via vores nyhedsbreve levere inspiration til, hvordan du kommer et digitalt skridt foran alle de andre.