Transportbranchens mest innovative virksomhed har valgt NexusOne

Ole Larsen Transport har de seneste år arbejdet med en innovativ digital strategi, som har ført transportvirksomheden op i den absolutte elite, når det gælder velsmurt digital kundekontakt.

Med en "state of the art" kundeportal, er det ikke kun gods, der bliver flyttet 24/7. Kunderne har også adgang til digitale fragtbreve, ordrestatus, fakturaer og meget mere – uanset tid, sted og platform.

Helt i tråd med Ole Larsens innovative dna, er kundeportalen ’kun’ første skridt på virksomhedens digitale rejse, som er inddelt i tre etaper:

  1. Digitalisere
  2. Automatisere
  3. Arbejde med data.

Et projektteam med repræsentanter fra Ole Larsen og NexusOne er derfor i disse uger i fuld gang med at sætte strøm til etape 2 og 3: En ny skalérbar, driftssikker og nytænkende dataplatform skal rulle ud fra garagen her i foråret og sikre Ole Larsen et – for transportbranchen – uhørt overblik over relevante data på tværs af hele forretningen.

Projektteamet siger selv om dataplatformen, at der er tale om en ’high performance, low cost, integrationsmotor’, som er er i stand til processere store datamængder i realtid’. Kort fortalt: best practices inden for eventdrevet it-arkitektur.

Vi er pavestolte over at være valgt som partner på vejen mod den næste destination i Ole Larsens digitale strategi.

> Læs mere om Ole Larsens digitale strategi her

 

📸: Ole Larsen

Kom et skridt foran alle andre

Sign up til vores nyhedsbrev.

Sign up for at modtage kommunikation fra NexusOne. Ved at tilmelde dig bekræfter du, at du har læst og accepterer vores privatlivspolitik