Case
Første trin af et omfattende fordelsprogram lanceret i 2022
Leverancer:
Konceptudvikling, Projektledelse, CRM og Digitale kundeportaler.
Udfordring
Med data placeret decentralt i 18 shoppingcentre, uden sammenhæng på tværs, og med en lang række lokale og individuelle samarbejdspartnere på disse områder, havde Danske Shoppingcentre dels en samlet dyr løsning med lokale websites, kundeapps og individuelle email-marketing set ups, og dels et uudnyttet potentiale i at få udviklet en fælles digital strategi og med den som afsæt etablere en ny fælles kundeorienteret platform.
På den baggrund ønskede Danske Shoppingcentre (DSC) at skabe et digital fordelskoncept og en dataplatform baseret på sammenhængende datakilder, som skulle muliggøre databaserede, kommercielle og kundeorienterede beslutninger, der i sidste ende skulle give den bedst mulige kundeoplevelse.
"Processen har været så intens og væsentlig for os, at det har været afgørende, at vi deler værdisæt. Vi har presset hinanden til det yderste, og når det kommer dertil, kommer det menneskelige, ordentligheden, virkelig i spil. "
Anni Thøgersen, CCO
Danske Shoppingcentre
Løsning
NexusOne har været lead-architect på udarbejdelsen af et digitalt roadmap, fordelskoncept, pointmotor, design og udvikling af 18 center-websites, dataplatform og it-arkitektur.
Resultat
Der er udviklet en helt ny dataplatform, en CRM-platform, et Agillic marketing automation – set up, en central website løsning, dyb integration til fordelskonceptapps og butikker i centrene, samt BI og rapportering.
Kom et skridt foran alle andre
Sign up til vores nyhedsbrev.
Tak for din interesse i NexusOne. Vi glæder os til at dele mere af vores verden med dig, og via vores nyhedsbreve levere inspiration til, hvordan du kommer et digitalt skridt foran alle de andre.